dikiş nakış...

28 Şubat 2016 Pazar

PAZEN ETKİNLİĞİ ELBİSEM

HAYIRLI AKŞAMLAR
DİKİŞ SEVDASI BURDAN blogu sahibesi sevgili dr Sevda ablamızın düzenlediği divitin pazen etkinliği için dikmiş olduğum elbisem .Biraz gec duydum birazda modelde kararsız kalınca geciktim.Kusuruma bakma artık ablacığım.
İnternette gördüğüm bir model pratik bir şekilde kestim yakası benim ilk okulda önlüğüme taktığım yaka annem saklamış bende bu elbiseye yakışacağını düşünerek sarma tekniği ile diktim .İlk okul günlerim geldi aklıma önce siyah sonra gri ve son olarak mavi önlüğümle bitirdim okulu ben ilkokulda 2 okul değiştirdim birinci sınıfta siyah önlüğüm vardı 2ye geçince gri önlük aldırdılar okulum değişince de mavi önlüğe geçtim ne günlerdi eğitim hayatımda en sevdiğim yıllardı ...




Umarım beğenırsınız hayırlı akşamlar...

22 yorum:

  1. Yaka ne güzel olmuş Serverr,çok beğendim,pazen de minik çiçekli ve rengi de farklı...Ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim hocam sizin tarafinizdan begenilmesi benim cok cok onemli

      Sil
    2. Pazende anneannemden kalma

      Sil
  2. çok beğendim çok,o çok değerli bir kumaş Server hanımcığım,bulamazsınız şimdi öyle dokunmuşunu.Kıskandım vallahi,güle güle giyin,senelerce giyeceksiniz,giydikçe de beni hatırlayın.Benim 25 yıldır giydiğim bir divitinim var hala ilk diktiğim gündeki gibi duruyor.Hatta paylaşmıştım blogumda da,23 yaşımdaki fotomla 46 yaşındaki fotomda aynı elbise.Çok beğendim elbisenizi de yakayı da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok sevindim begenmenize.Sevda ablam siz 23 yasindasiniz digeri klavye hatasi oldu sanirim.)) Bende bu kiyafeti uzun yillar giyerim insallah giydikce de sizi hatirlarim

      Sil
  3. Harika olmuş emeğine sağlık ♥

    YanıtlaSil
  4. ooooo Serverr, anneannenden kalmaysa gercek pazendir o. Simdi yok oyle pazenler, ne sanslisin. Elbisen cok guzel olmus, nostaljik kumasa nostaljik yaka! Yakismis. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dikise baslayinca annem vermisti(anneannem 1994 yilinda vefat etti Allah rahmet eylesin).Uzun zamandir elimde ne yapacagima karar verememistim etkinlik olunca kendimi bi mecbur hissettim anneannemden kalinca kiyamadim acikcasi bekledi bu zamani.begenmene sevindim.Coktesekkur ederim Mevlude ablacigim

      Sil
  5. valla billa maşallah diyorum çizmeyle ne güzel giyilir :) tam bahar da geliyor rahat rahat giy çık :)) Kişke bende dikebilsem ama bu kadar yapamam. Ben anca küpe, kolye, bez çanta süslerim

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle hos geldin begenmene sevindim tesekkur ederim bence istersen senin basaramayacagin sey yok.( blogunuda ziyaret ettim bu arada.)

      Sil
  6. Canım ben sana yorum yazmamışım mı ayy utandım şimdi neyse telafi ediyorum :) divitininin deseninede modelinede vuruldum mutlulukla giyesin.

    YanıtlaSil
  7. Etkinliği me katılacağınız için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etek etkinligi duzenlediginiz icin ben tesekkur ederim bu sayede dikis sevdama geri donecegim

      Sil
  8. Hayırlı cumalar canım bu ay ki ayın bloğu yazımda senin bloğunuda seçtim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim canim inan cok sevindim cok mutlu ettin beni

      Sil
  9. yaka da çok hoş durmuş elbisede, hava katmış:) ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim begenmenize sevindim

      Sil